Ikasketa- laguntzak eskatzeko inprimakiak (bai ikas materiala erosteko, baita jantokirako ere) iritsi zaizkigu ikastolara. Laguntzak eskatzeko baldintzak ikastolan daude.
Epea Azaroaren 5ean bukatuko da
Iaz bekadunak izandako ikasleen guraso edo tutoreek ikastolara etorri beharko dute inprimakiak sinatzera bakarrik, eta aldaketarik balego, aurrez prestatutako datuak zuzentzera.
Bananduta baldin bazaudete komenigarria da Sententzia ekartzea eta Trebiñon bizi zaretenak Errenta Aitorpenaren fotokopia.
GARRANTZITSUA : Imprimakien bila etortzerakoan, etxeko konputable guztien NANak eta diru-laguntza jasotzeko kontuaren zenbakia (20 digito) ekarri.
Gainerakoek (eskaera berriak) inprimakiak bete eta dokumentu guztiak ekarri beharko dituzte.
Inprimakien bila etortzean, informazio osoa emango dizuegu.
Arren eskatzen dizuegu, aurkeztu behar duzuen dokumentazioaren fotokopiak orri osokoak izatea, (moztu gabe) ez ditzagun galdu.
Han llegado a la ikastola los impresos de petición de ayudas al estudio para material escolar y comedor. Las tablas de condiciones para la obtención de dicha ayuda las tenéis en la ikastola.
El plazo finaliza el 5 de noviembre.
Las familias o tutores legales del alumnado que el curso pasado fue becario deberán pasar por la ikastola sólo para firmar el impreso y corregir los datos, en caso de existir variación con respecto a los datos del curso pasado.
Es conveniente que, en caso de que haya separación de los progenitores, traigais fotocopia de la Sentencia y en el caso de los residentes en Treviño una copia de la Declaración de la Renta.
IMPORTANTE : Al recoger los impresos traer fotocopia de los D.N.I. de todos los miembros computables y el número de cuenta para el ingresos (20 dígitos)
El resto (nuevas peticiones) deberá rellenar los impresos y traer toda la documentación que en los mismos se especifíca.
Al recoger los impresos os daremos toda la información con la que contamos.
Os rogamos que las fotocopias de los documentos que sean necesarias, las presenteis en tamaño folio (sin recortar), con el fin de evitar extravios.
jueves, 19 de septiembre de 2013
ESKOLA GARRAIOAREN FUNTZIONAMENDURAKO ARAU OROKORRAK/ NORMAS GENERALES DE FUNCIONAMIENTO DEL TRANSPORTE ESCOLAR
Familia agurgarriak:
Eskola garraioaren funtzionamendu egokia lortzeko gure betiko arauak ekarri nahi dizkizuegu berriro gogora:
Ikasleak, ordu-orduan egongo dira garraioaren geltokian, ibilbideak erregulartasun eta atzerapenik gabe egin ahal izateko.
2.Edozer dela eta, garraioaren erabilera egiteko asmorik ez baduzue, bai egun osoan, bai goizeko edo arratsaldeko bidaian, ezinbestekoa da zaintzaileari abisua ematea, joan-etorri bakoitzean eraman behar duen ume kopurua zehatz-mehatz jakin dezan. Horrela egiten bada, bai umerik ikastolan gelditzea, bai talde osoa garraioa erabiliko ez duen baten zain alferrik egotea saihestuko dugu. Gaizki ulerturik ez gertatzeko ez dugu umeen adierazpen hutsa onartuko. Kasu guztietan, gurasook jarri beharko duzue harremanetan zaintzailearekin.
3.Eskola garraioarekin edozein arazorik izatekotan, ikastolako zuzendariari esan eta behar diren gestioak egingo ditugu irtenbidea ematen saiatzeko.
Autobusak erabiltzen ditugun guztiok arau txiki hauek betez gero, garraio zerbitzu eraginkorragoa lortuko dugulakoan gaude.
Besterik gabe, jaso ezazue agur bero bat.
Estimadas familias:
Para un mejor funcionamiento del transporte escolar os quisiéramos recordar de nuevo las normas habituales:
El alumnado debe comparecer puntualmente en las paradas del autobús para que los recorridos puedan hacerse con regularidad y sin atrasos.
Si por cualquier circunstancia no se fuese a hacer uso del transporte escolar durante algún día completo o en el trayecto de mañana o de tarde, es necesario comunicarlo directamente a la cuidadora del autobús para que sepa con exactitud el número de niñ@s que debe llevar en cada viaje. De este modo evitaremos tanto el que nadie se quede en la ikastola como el que el grupo entero espere innecesariamente a alguien a quien ya han recogido sus familiares.
Para evitar situaciones comprometidas no se aceptarán los mensajes directos de los y las niñas. Será siempre una persona adulta la que se comunique con la cuidadora del autobús.
3. Si os surgiese cualquier problema con el transporte escolar, poneros en contacto con la Dirección donde realizaremos todas las gestiones oportunas para intentar solucionarlo.
Siguiendo estas pequeñas instrucciones, entre tod@s conseguiremos un servicio de transporte más eficaz.
Eskola garraioaren funtzionamendu egokia lortzeko gure betiko arauak ekarri nahi dizkizuegu berriro gogora:
Ikasleak, ordu-orduan egongo dira garraioaren geltokian, ibilbideak erregulartasun eta atzerapenik gabe egin ahal izateko.
2.Edozer dela eta, garraioaren erabilera egiteko asmorik ez baduzue, bai egun osoan, bai goizeko edo arratsaldeko bidaian, ezinbestekoa da zaintzaileari abisua ematea, joan-etorri bakoitzean eraman behar duen ume kopurua zehatz-mehatz jakin dezan. Horrela egiten bada, bai umerik ikastolan gelditzea, bai talde osoa garraioa erabiliko ez duen baten zain alferrik egotea saihestuko dugu. Gaizki ulerturik ez gertatzeko ez dugu umeen adierazpen hutsa onartuko. Kasu guztietan, gurasook jarri beharko duzue harremanetan zaintzailearekin.
3.Eskola garraioarekin edozein arazorik izatekotan, ikastolako zuzendariari esan eta behar diren gestioak egingo ditugu irtenbidea ematen saiatzeko.
Autobusak erabiltzen ditugun guztiok arau txiki hauek betez gero, garraio zerbitzu eraginkorragoa lortuko dugulakoan gaude.
Besterik gabe, jaso ezazue agur bero bat.
Estimadas familias:
Para un mejor funcionamiento del transporte escolar os quisiéramos recordar de nuevo las normas habituales:
El alumnado debe comparecer puntualmente en las paradas del autobús para que los recorridos puedan hacerse con regularidad y sin atrasos.
Si por cualquier circunstancia no se fuese a hacer uso del transporte escolar durante algún día completo o en el trayecto de mañana o de tarde, es necesario comunicarlo directamente a la cuidadora del autobús para que sepa con exactitud el número de niñ@s que debe llevar en cada viaje. De este modo evitaremos tanto el que nadie se quede en la ikastola como el que el grupo entero espere innecesariamente a alguien a quien ya han recogido sus familiares.
Para evitar situaciones comprometidas no se aceptarán los mensajes directos de los y las niñas. Será siempre una persona adulta la que se comunique con la cuidadora del autobús.
3. Si os surgiese cualquier problema con el transporte escolar, poneros en contacto con la Dirección donde realizaremos todas las gestiones oportunas para intentar solucionarlo.
Siguiendo estas pequeñas instrucciones, entre tod@s conseguiremos un servicio de transporte más eficaz.
ARROPA GALDUA / ROPA EXTRAVIADA
Familia agurgarriak.
Zuengana hurbiltzen gara, urtero-urtero kezkatzen gaituen gai bat azaltzeko asmoz, denon artean konponduko dugulakoan.
Egunero, mota desberdinetako arropak jasotzen ditugu, umeek ahaztuta edo galduta.
Nahiz eta asteetan zehar, sarreran ipinita egon, gehiengoa gelditzen da inork jaso gabe.
Uste dugu ikasleak arduratsu izaten eta bere burua eta ingurua zaintzen ikasi behar dutela, baina ere honek familiei suposatzen dion gastuaz jabetu behar direla.
Badakigu zuen laguntza edukiko dugula egoerari ekiditeko eta hau berriro ez gertatzeko. Espero dugu zuen etxeetan seme-alabekin honi buruz hitz egingo duzuela.
OHARRA: ARROPA HILABETE BUKAERAN KENDUKO DUGU ETA BENEFIZENTZI ELKARTE BATI EMANGO ZAIO. NABARITU BADUZUE ARROPAREN BAT FALTA ZAIZUELA PASA ZAITEZKETE BEGIRADA BAT BOTATZERA EA ZERBAIT DAGOKIZUEN.
Estimadas familias:
Nos dirigimos a vosotros-as a fin de comunicaros un tema que nos preocupa y que curso a curso se viene repitiendo, en la confianza de que entre todos-as podamos evitarlo.
A diario recogemos en la ikastola ropas diversas que el alumnado olvida o pierde.
A pesar de tenerlas expuestas durante semanas en la entrada, la mayoria no se recogen.
Pensamos que deberíamos hacer al alumnado responsable y consciente del cuidado de su persona, de su entorno, así como consecuente con el gasto ecónomico que ello conlleva en las familias.
Sabemos que podemos contar con vuestra colaboración a fin de evitar que esto suceda de nuevo y que el tema será tratado por vosotros-as con vuestros hijos-as.
NOTA: AL FINAL DE CADA MES QUITAREMOS LA ROPA Y SE LA DONAREMOS A UNA ENTIDAD BENEFICA. SI HABEIS NOTADO EN CASA QUE OS FALTA ALGUNA PRENDA DE VUESTRO HIJO-A PASAD POR EL BANCO DE ENTRADA A DAR UN VISTAZO POR SI ALGO DE LO RECOGIDO ES VUESTRO.
Zuengana hurbiltzen gara, urtero-urtero kezkatzen gaituen gai bat azaltzeko asmoz, denon artean konponduko dugulakoan.
Egunero, mota desberdinetako arropak jasotzen ditugu, umeek ahaztuta edo galduta.
Nahiz eta asteetan zehar, sarreran ipinita egon, gehiengoa gelditzen da inork jaso gabe.
Uste dugu ikasleak arduratsu izaten eta bere burua eta ingurua zaintzen ikasi behar dutela, baina ere honek familiei suposatzen dion gastuaz jabetu behar direla.
Badakigu zuen laguntza edukiko dugula egoerari ekiditeko eta hau berriro ez gertatzeko. Espero dugu zuen etxeetan seme-alabekin honi buruz hitz egingo duzuela.
OHARRA: ARROPA HILABETE BUKAERAN KENDUKO DUGU ETA BENEFIZENTZI ELKARTE BATI EMANGO ZAIO. NABARITU BADUZUE ARROPAREN BAT FALTA ZAIZUELA PASA ZAITEZKETE BEGIRADA BAT BOTATZERA EA ZERBAIT DAGOKIZUEN.
Estimadas familias:
Nos dirigimos a vosotros-as a fin de comunicaros un tema que nos preocupa y que curso a curso se viene repitiendo, en la confianza de que entre todos-as podamos evitarlo.
A diario recogemos en la ikastola ropas diversas que el alumnado olvida o pierde.
A pesar de tenerlas expuestas durante semanas en la entrada, la mayoria no se recogen.
Pensamos que deberíamos hacer al alumnado responsable y consciente del cuidado de su persona, de su entorno, así como consecuente con el gasto ecónomico que ello conlleva en las familias.
Sabemos que podemos contar con vuestra colaboración a fin de evitar que esto suceda de nuevo y que el tema será tratado por vosotros-as con vuestros hijos-as.
NOTA: AL FINAL DE CADA MES QUITAREMOS LA ROPA Y SE LA DONAREMOS A UNA ENTIDAD BENEFICA. SI HABEIS NOTADO EN CASA QUE OS FALTA ALGUNA PRENDA DE VUESTRO HIJO-A PASAD POR EL BANCO DE ENTRADA A DAR UN VISTAZO POR SI ALGO DE LO RECOGIDO ES VUESTRO.
jueves, 27 de junio de 2013
DIPLOMEN BANAKETA / REPARTO DE DIPLOMAS
IKASTURTEARI AMAIERA EMATEKO HOMA HEMEN AZKEN EGUNEKO EKINTZARIK BEREZIENA
OPOR ONAK IGARO / PASAD BUENAS VACACIONES
lunes, 24 de junio de 2013
jueves, 6 de junio de 2013
ORDUTEGI ALDAKETA / CAMBIO DE HORARIO
Ekainaren 12an, asteazkena, goizeko jardunaldiari hasiera emango diogu. Hau dela eta egun horretatik aurrera, ordutegia honako hau izango da: 09:30etatik 13:30etara. Azken eguna ekainaren 21a ,ostirala, izango da.
Os recordamos que el próximo día 12, miércoles, comienza la jornada intensiva. Por este motivo a partir de ese día el horaio será el siguiente: de 9:30 a 13:30 horas. Os recordamos igualmente que el último día de clase será el viernes 21.
Os recordamos que el próximo día 12, miércoles, comienza la jornada intensiva. Por este motivo a partir de ese día el horaio será el siguiente: de 9:30 a 13:30 horas. Os recordamos igualmente que el último día de clase será el viernes 21.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)