viernes, 21 de febrero de 2014

2014ko INAUTERIAK: NATURA

Inauteriak gainean ditugu eta ikastolan, urtero bezala, ospatu egingo ditugu. Aurten “NATURA” izan da aukeratu dugun gaia eta hauexek gure pertsonaiak: ERLEAK, MAHATSAK, LOREAK, ARTALDEA, ARTZAIAK,  TXAKURRAK……Jaia, otsailaren 28an egingo dugu,
*GOIZEAN:         2 urteko umeen jaia (Dantzari Plazan).
*ARRATSALDEAN:    HHkoak eta LHkoak, Adurtza ikastolan, honako egitarauarekin:
Ikastolako sarrera nagusia izango da guztion topagunea.
3:40an, HHkoak  irtengo dira eta ilaran kokatuko dira (ERLEAK).
Ondoren, txaranga.
3:45ean LHko 1. ziklokoak irtengo dira (MAHATSAK).
LHko 2. ziklokoak (LOREAK),
BATUKADA, 6. mailako ikasleek antolatutakoa, eta desfilea ixten
3. ziklokokoak  (ARTALDEA: artzaiak, ardiak, txakurrak, otsoa…)
Ondoren ikastola inguruko pasealekutik abiatuz eta frontoitik sartuz, jolastokirainoko desfilea egingo dugu, musika lagun dugula. Jolastokira iritsi ondoren  lau borobil egingo ditugu “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” eta “MOZORRO JAIO NINTZEN” abestu eta  dantzatzeko.
Bukatzeko,  gela guztietako jokaera, ideia eta asmo txarrak dituen kalabaza erreko dugu.
Guztia ondo atera dela ospatzeko, askari bat antolatuko da: Haur Hezkuntzakoak gelan eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian bertan. On egin!
Kontuan hartu, mesedez, jaia ikastolako ekintza dela eta ikasleek taldean parte hartu behar dutela. Gurasoak ikusle modura egon zaitezten eskatzen dizuegu, baina beti ere gure inguruan, eta argazkiak ikastolako ordutegitik kanpo eginez. Ah, eta etorri mozorrotuta, mesedez!!!
    Aldi berean, gogoratu nahi dizuegu, datorren astelehena eta asteartea, martxoak 3 eta 4, ez dela klaserik egongo.
Oharra: Zuen seme-alabek (jantokian geratzen direnek izan ezik), ostegunean 27an ikastolan egindako mozorroak etxera eramango dituzte, ostiral arratsaldean mozorratuta etorri ahal izateko. Zuen esku dago detaileren bat ipintzea (aurpegia margotzea... edo)
Besterik gabe, gure jai alai honetan parte hartzera etorriko zaretelakoan, eskerrak eman nahi dizkizuegu guraso guztiei eta, bereziki, ikastolara hurbildu zaretenoi  laguntza ematera.

Como en años anteriores, también éste vamos a celebrar la fiesta de carnaval. El centro de interés de este año es “LA NATURALEZA”, por lo que los disfraces girarán alrededor de ese tema:ABEJAS, UVAS, FLORES, REBAÑO DE OVEJAS, PERROS, LOBOS…..La fiesta la haremos el viernes 28 de febrero,
*POR LA MAÑANA: Fiesta de Carnaval del alumnado de 2 años (en la Plaza Dantzari)
*POR LA TARDE:  Educación infantil (3, 4 y 5 años)  y Primaria, en la ikastola Adurtza, con este programa:
La entrada principal de la ikastola será el punto de encuentro.
A las 3:40 saldrá el alumnado de Ed. Infantil y se situará en fila (ABEJAS). Tras ellos, se colocará la txaranga.
A las 3:45 saldrá el primer ciclo de Primaria y se situará detrás (UVAS).
A continuación,  el 2º ciclo de Primaria (FLORES), seguidos de la BATUCADA organizada con los alumnos y alumnas de 6º  y, cerrando el desfile, los alumnos y alumnas del  tercer ciclo de Primaria (REBAÑO DE OVEJAS, PERROS, LOBOS, PASTORES….)
A continuación realizaremos un recorrido desfilando por el perímetro exterior de la ikastola, entrando por el frontón al patio cubierto al compás de la música. Una vez dentro del patio cubierto, formaremos cuatro círculos concéntricos y cantaremos y bailaremos el “TXULALAI”,  “SANBAOLE”, “MARKITOS” y “MOZORRO JAIO NINTZEN” todos juntos.
Para finalizar, quemaremos la calabaza en la que echaremos, previamente y por clases, todas las cosas malas que queremos que desaparezcan de nuestro mundo y nuestras vidas. Una vez acabado todo será el momento de la merienda: El alumnado de Ed. Infantil en las clases y el resto, en el patio cubierto.
Como la fiesta es colectiva y vuestr@s hij@s van a participar como grupo, os pedimos que si queréis venir a vernos actuéis como espectadores, dejando las fotos para la salida de la Ikastola. ¡¡ Ah, y venid disfrazados y disfrazadas, claro!!
De la misma forma, os informamos que los próximos lunes y martes, 3 y 4 de marzo, no habrá clases.
Nota: vuestros hijos e hijas (excepto las que se quedan al comedor), el jueves día 27 llevarán los disfraces hechos en la Ikastola, para poder venir el día 28 a la tarde disfrazados de casa, pudiendo aportar vosotr@s los detalles que os parezcan convenientes (pintura de la cara...)
Esperando vuestra participación en nuestra gran fiesta de carnaval, queremos daros las gracias a todos y a todas y de manera especial a l@s que os habéis acercado a la ikastola a colaborar en la preparación de la fiesta.






jueves, 23 de enero de 2014

2014-2015 IKASTURTERAKO MATRIKULA / MATRÍCULA PARA EL CURSO 2014-2015

2014-2015 ikasturterako ikastetxeetan ikasle berrien matrikulatze epea laster hasiko da.
Matrikula egiteko deialdia  2012 urtean jaiotako umeei zuzenduta dago,  baita beste ikastetxeetatik gure ikastolara etorri nahi duten adin ezberdinetako umeei ere.
Ondo dakizuenez, gure ikastola HAUR HEZKUNTZA eta LEHEN HEZKUNTZAkoa da, 2 urtetik 12 urtera bitarteko umeentzat.
Datorren ikasturterako 2 ikasgela izango ditugu (36 ikaspostu) 2 urteko umeentzat .
Matrikula egiteko epea otsailak 3tik otsailaren 14 arte (biak barne) izango da.
Eskabide bakarra egin eta ikastetxe batean aurkeztu behar da, eta interesadunak berak bete ahal izango du, bide hauetakoren bat erabiliz:
Ikastolako  idazkaritzan.
On line, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Saila horretarako prestatzen ari den aplikazio informatikoaren bidez.  www.euskadi.net
Eskaera egiteko edo informazio gehiago jasotzeko ordutegia: goizeko 9:30etatik  12.30etara  eta arratsaldeko 15:30etatik 16:30etara.
Datorren otsailaren 3an, astelehena, arratsaldeko 17:30etan, bilera  bat izango dugu Ikastolako liburutegian, interesatuei gure Hezkuntza Proiektua aurkezteko eta izan daitezkeen zalantza, kezka, eta abarri erantzuna emateko.

Próximamente se abrirá el plazo de matriculación para el curso académico 2014-2015.
La convocatoria de matrícula está dirigida a los nacimientos correspondientes al año 2012. También, por supuesto, a aquel alumnado de otras edades que vaya a cambiar de Centro (por traslado de domicilio u otras razones). La continuidad en el mismo centro no requiere proceso de admisión.
Como ya sabéis, en nuestra ikastola se imparten los niveles de EDUCACION INFANTIL y PRIMARIA, de 2 a 12 años.
Para el curso próximo, disponemos de 2 clases de 2 años (36 puestos escolares) 
El plazo de matrícula será del día 3 de febrero al 14 de febrero (ambos incluidos). 
La solicitud, que deberá ser única y presentada en un solo centro, podrá ser cumplimentada por la persona interesada de una de estas formas:
En la secretaría del centro.
On line, mediante la aplicación informática habilitada a tal efecto por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación. www.euskadi.net.
Para cualquier tipo de información os atenderemos en el Centro: por las mañanas de 09:30 a 12:30  y  por las tardes de 15:30 a 16:30.
El próximo 3 de febrero, lunes, a las 17:30 horas, celebraremos una reunión informativa, en la biblioteca de la Ikastola, con el fin de dar a conocer nuestro Proyecto Educativo a todas aquellas personas interesadas en conocerlo y dar respuesta a las dudas y preguntas que se planteen.

jueves, 19 de diciembre de 2013

GABONETAKO OHARRA / NOTA DE NAVIDAD

Datorren ostiralean, hilak 20, lehenengo hiruhilabetearen azken eguna denez, goizez bakarrik arituko gara, 9:30etatik 13:30etara, alegia. Egun horretan jantokiko zerbitzurik ez da eskeiniko beraz eskola garraioa erabiltzen dutenak, ordu horretan abiatuko dira beren etxeetara. Goiz horretan Olentzerori jaialditxo bat eskeiniko diogu eta ikasleak baserritar jantzita etor daitezela eskatzen dizuegu. Gogoratu ere, urtarrilaren 7an, asteartea, bigarren hiruhilabeteari hasiera emango diogula.

  El próximo viernes, 20 de diciembre, último día del trimestre, tendremos unicamente jornada de mañana de 9:30 a 13: 30 horas. El transporte escolar recogerá al alumnado a esa hora ya que no habrá servicio de comedor. Ese dia ofreceremos una fiesta al Olentzero y os pedimos que todos-as vengan vestidos de “baserritarras”. Recordaros también que el segundo trimestre comenzará el día 7 de enero, martes.

lunes, 16 de diciembre de 2013

TAILERREN ERAKUSKETA / EXPOSICIÓN DE TALLERES

ERAKUSKETA bat antolatu dugu ikastolan hiruhilabete honetan lehen hezkuntzako umeek tailerretan egindako lanekin. Gonbidatuta zaudetela bisita egitera gogora erazten dizuegu. Erakusketa ikastolako sarreran dago, pasabide nagusian. Eraskusketa egunak: Abenduak 16tik 19 arte.

Hemos organizado una EXPOSICIÓN con los trabajos que ha realizado el alumnado de Primaria en los TALLERES de este trimestre. La exposición está instalada en la entrada de la ikastola en el pasillo principal y podrá visitarse los días abajo indicados. Días de exposición: Del 16 al 19 de diciembre.

lunes, 18 de noviembre de 2013

ESPEJO

Espejora joan direnak ondo heldu dira. Egun hauetan egingo ditzuten ekintzetako argazkiak helbide honetan ikus ditzakezue: http://espejoingles.blogspot.com.es/

Todo el alumnado que ha acudido a Espejo ha llegado bien. Tambien os avisamos que las fotos de las actividades que realicen estos días se pueden ver en: http://espejoingles.blogspot.com.es/

martes, 12 de noviembre de 2013

UMEZURTZ DIGITALAK / HUERFANOS DIGITALES

Aspaldi honetan aldaketa nabaria ikusten ari gara nerabeak elkarren arten komunikatzeko duten moduan. Haurrek gaur egun gurasoek baino hobeto dominatzen dute Internet. Komunikatzeko modu hauetatik arrisku edo jazarpen modu berriak sortu dira.
Hori dela eta, uste dugu gurasoek tresnak eduki behar dituztela euren seme-alabek ordenadore baten aurrean jartzen direnean eta euren esperientziak sarean konpartitzen dituztenean, arrisku horiek ulertu eta ardura bere egin dezaten.
Adurtza Ikastolak hitzaldi sail bat antolatu du  Lehen Hezkuntzako gurasoei zuzendua TRIC-en erabilera desegokien ondorioetaz babestu ahal izateko eta ezagupen eta estrategiaz hornitzeko asmoz.
Izenburua hau de: UMEZURTZ DIGITALAK: LHko GURASOEKIN  HARREMANETARAKO TEKNOLOGIAK, INFORMAZIOA ETA KOMUNIKAZIOA  KUDEATZEN.
EGUNAK: Azaroak 20-27, eta abenduak 4  (bi ordutako saioak)
TOKIA: IKASTOLAKO ARETOA
ORDUA: arratsaldeko bostak eta laurdenetan
HELBURU ZEHATZAK:     -    Mehatxu digitalak antzeman.
-    Gure ordenadoreen konfigurazioa.
-    Digital Aroan sentzibilizatu.
HIZLARIA:    Mikel Pichot
Haurtzindegi zerbitzua egongo da.
Hitzaldiak 6 ordutako ikastarotzat hartzen dira (4 ordu + 2 ordu praktiko ordenadorez) eta zuen bertaratzea interesgarria deritzogu.

Estimadas familias.
Estamos viendo que existe un cambio en la forma en que los adolescentes se relacionan entre sí. Los niños-as dominan ahora Internet mejor que sus padres-madres. De esas nuevas formas de comunicarse han surgido nuevos riesgos o formas de acoso.
Es por ello que pensamos que los padres-madres deben de tener herramientas para que sus hijos-as entiendan y asuman sus responsabilidadfes cuando se ponen enfrente de un ordenador y comparten sus experiencias en la red.
La ikastola Adurtza ha organizado una serie de charlas con el objetivo de dotar a los padres y madres de niños-as de Educación Primaria de conocimientos y estrategias para protegerse de las consecuencias del mal uso de las TRIC.
El titulo g.enerico es: HUERFANOS DIGITALES: GESTIONANDO LAS TECNOLOGIAS DE LA RELACION, LA INFORMACION Y LA COMUNICACION (TRIC) CON PADRES-MADRES DE EDUCACION PRIMARIA.
DIAS: 20 , 27 de noviembre, y 4 de diciembre (sesiones de dos horas)
LUGAR: Salón de actos
HORA:  A las cinco y cuarto de la tarde
OBJETIVOS ESPECIFICOS: - Detectar las amenazas digitales
-    Configuración de nuestros equipos
-    Sensibilizar en la era digital
IMPARTIDOR:  Mikel Pichot
Habrá servicio de guarderia.
Las charlas se entienden como un cursillo de seis horas de duración (4 horas + 2 horas prácticas con ordenador) y pensamos que sería interesante vuestra asistencia.

MAGUI AUSOLAN - PORTAL WEB

Informatu nahi zaituztegu jantokiko erabiltzaileei, batik bat, Magui barnean dagoen Ausolan enpresak, baduela interneten orri bat non eta gure ikastolako edozein menu kontsultatu dezakeguna. Menuekin banatutako triptikoetan agertzen da nola heldu informazio honetara, baina hala ere helbidea bidaltzen dizuegu. http://portalan.ausolan.com www.ausolan.com  

Os informamos, sobre todo a los usuarios de comedor, que la empresa Ausolan a la que pertenece Magui, tiene en internet una página en la que podéis consultar cualquier menú del comedor, incluso las dietas especiales. Aunque en los trípticos que os repartimos con los menús viene la forma de acceder, os envíamos la dirección para poder entrar. http://portalan.ausolan.com www.ausolan.com