viernes, 27 de abril de 2012

SAN PRUDENTZIO ASTEA

Ohar honen bidez gogoratzen dizuegu, gure egutegian azaltzen den moduan datorren astean ez dugula klaserik izango.
Ondo pasatuko duzuelakoan, jaso gure agurra.
 
Mediante la presente nota os informamos que la próxima semana, según marca nuestro calendario, no habrá clase.
Esperando que paséis unas buenas fiestas, recibid un saludo.

viernes, 20 de abril de 2012

ARANTZABELAKO XXVII. KROSA

Arantzabela ikastolak berriro ere urteroko umeentzako XXVII. KROSA antolatu du. Aurten, maiatzaren 20an izango da, igandean, goizeko 11etan, ikastolako patioan. Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ume guztientzat zuzenduta dago, 2 urtetik  6. mailara bitartera. Adin bakoitzak bere ibilbidea du eta partaide guztiok jasotzen dute bere oparitxoa. Beraz, ez da lehiakorra, kirolaren inguruko goiz eder bat pasatzeko aukera polita baizik; euskaraz, noski.
Animatzen bazarete, bete ezazue oharra eta ekarri tutoreari apirilaren 26a, osteguna baino lehen, mesedez.

De nuevo la ikastola Arantzabela ha organizado su XXVI CROSS infantil dirigido a todos los niños y niñas de Educación Infantil y Primaria, desde los de dos años hasta 6º. Este año será el 20 de de Mayo, domingo,  desde las 11 de la mañana en el patio de la ikastola. Cada edad tiene su recorrido y para todos los y las participantes hay un recuerdo. No es pues, una carrera competitiva sino una ocasión para pasar una buena mañana haciendo un poco de deporte; en euskera, claro.
Si os animais, rellenar el permiso y traérselo al tutor o tutora antes del jueves 26 de abril, por favor.

lunes, 2 de abril de 2012

Aste Santuko oporraldia / Vacaciones de Semana Santa

Guraso agurgarriok:
Ohar honen bidez, Aste Santuko oporraldia gogorarazi nahi dizuegu. Oporrak apirilaren 4an arratsaldeko 5etan hasiko dira eta apirilaren 15ean bukatuko dira.
Bide batez, ikastolako bloga irekita dagoela gogoratzen dizuegu. Gure berriak eta informazioak jartzeko leku bat da, baita zuen iritziak jasotzeko ere.
Helbidea hauxe da: http://adurtza-ikastola.blogspot.com.es/  
Besterik gabe, agurtzen zaiteztegu.                                                        

Estimadas familias:
Mediante esta nota os recordamos que  el próximo día 4 de abril, a las 5 de la tarde, dará comienzo el periodo vacacional de Semana Santa y que finalizará el día 15.
De la misma forma, os informamos que la ikastola Adurtza tiene abierto un blog. Un lugar para daros noticias e informaciones, así como para recibir vuestras opiniones.
Esta es la dirección: http://adurtza-ikastola.blogspot.com.es/  
Sin otro particular les saluda atentamente

miércoles, 21 de marzo de 2012

TAILERRAK (2. hiruhilabetea)

Erakusketa 2. hiruhilabetea on PhotoPeach

TAILERREN ERAKUSKETA / EXPOSICIÓN DE LOS TALLERES


Guraso agurgarriak:
ERAKUSKETA bat antolatu dugu ikastolan hiruhilabete honetan Lehen Hezkuntzako umeek tailerretan egindako lanekin. Gonbidatuta zaudetela bisita egitera gogora erazten dizuegu. Erakusketa ikastolako sarreran dago, pasabide nagusian.
Erakusketa egunak: Martxoak 20tik 27ra arte


Sarrerako bankuan umeek galdutako arropa dago, hilabete bukaeran kenduko dugu eta benefizentzi elkarte bati emango zaio. Nabaritu baduzue arroparen bat falta zaizuela etxean, pasa zaitezkete begirada bat botatzera ea zerbait dagokizuen.



Estimadas familias:
Hemos organizado una EXPOSICIÓN con los trabajos que ha realizado el alumnado de Primaria en los TALLERES de este trimestre. La exposición está instalada en la entrada de la ikastola en el pasillo principal y podrá visitarse los días abajo indicados.
Días de exposición: Del 20 al 27 de marzo.

También os recuerdo que la ropa que ha sido extraviada que se expone en el banco de la entrada, será retirada al finalizar el mes y donada a alguna institución benéfica, por lo que podéis pasaros a comprobar si alguna prenda os pertenece antes de que se lleve a cabo su retirada.



viernes, 10 de febrero de 2012

2012ko INAUTERIAK / CARNAVALES 2012

KOMIKI ETA IPUINAK / CUENTOS Y COMICS

Ikastolako familia horiek:
Inauteriak gainean ditugu eta ikastolan, urtero bezala, ospatu egingo ditugu. Aurten “KOMIKI ETA IPUINAK” izan da aukeratu dugun gaia eta hauexek gure pertsonaiak: DALMATAK, TXANOGORRITXU, EDURNE ZURI, ASTERIX ETA OBELIX.
Jaia, otsailaren 17an egingo dugu,
*GOIZEAN: 2 urteko umeen jaia (Dantzari Plazan).
*ARRATSALDEAN: HHkoak eta LHkoak, Adurtza ikastolan, honako egitarauarekin:
Ikastolako sarrera nagusia izango da guztion topagunea.
3:40an, HHkoak irtengo dira eta ilaran kokatuko dira (DALMATAK).
Ondoren, txaranga.
3:45ean LHko 1. ziklokoak irtengo dira (TXANOGORRITXU).
LHko 2. ziklokoak (EDURNE ZURI),
BATUKADA, 6. mailakoekin antolatutakoa, eta desfilea ixten
3. ziklokokoak (ASTERIX ETA OBELIX).
Ondoren ikastola inguruko pasealekutik abiatuz eta frontoitik sartuz, jolastokirainoko desfilea egingo dugu, musika lagun dugula. Behin jolastokira iritsi ondoren, aterpean zentrokideak diren lau borobil egingo ditugu “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” eta “MOZORRO JAIO NINTZEN” abestu eta dantzatzeko.
Bukatzeko, gela guztietako jokaera, ideia eta asmo txarrak dituen kalabaza erreko dugu.
Guztia ondo atera dela ospatzeko, askari bat antolatuko da: Haur Hezkuntzakoak gelan eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian bertan. On egin!
Kontuan hartu, mesedez, jaia ikastolako ekintza dela eta ikasleek taldean parte hartu behar dutela. Gurasoak ikusle modura egon zaitezen eskatzen dizuegu, baina beti ere gure inguruan, eta argazkiak ikastolako ordutegitik kanpo eginez. Ah, eta etorri mozorrotuta, mesedez!!!
Oharra: Zuen seme-alabek (jantokian geratzen direnek izan ezik, ostegunean 16an ikastolan egindako mozorroak etxera eramango dituzte, ostiraleko arratsaldean, mozorratuta etorri ahal izateko. Zuen esku dago detaileren bat ipintzea (aurpegia margotzea... edo)
Besterik gabe, gure jai alai honetan parte hartzera etorriko zaretelakoan, eskerrak eman nahi dizkizuegu guraso guztiei eta, bereziki, ikastolara hurbildu zaretenoi laguntza ematera.


Estimadas familias:
Como en años anteriores, también éste vamos a celebrar la fiesta de carnaval. El centro de interés de este año es “cuentos y comics”, por lo que los disfraces girarán alrededor de ese tema: DALMATAS, CAPERUCITA ROJA, BLANCANIEVES Y ASTERIX Y OBELIX
La fiesta la haremos el viernes 17 de febrero,
*POR LA MAÑANA: Fiesta de Carnaval del alumnado de 2 años (en la Plaza Dantzari)
*POR LA TARDE: Educación infantil (3, 4 y 5 años) y Primaria, en la ikastola Adurtza, con este programa:
La entrada principal de la ikastola será el punto de encuentro.
A las 3:40 saldrá el alumnado de Ed. Infantil y se situará en fila (DALMATAS). Tras ellos, se colocará la txaranga.
A las 3:45 saldrá el primer ciclo de Primaria y se situará detrás (CAPERUCITA ROJA).
A continuación, el 2º ciclo de Primaria (BLANCANIEVES), seguidos de la BATUKADA organizada con los alumnos y alumnas de 6º curso y, cerrando el desfile, los alumnos y alumnas del tercer ciclo de Primaria (ASTERIX Y OBELIX)
A continuación realizaremos un recorrido desfilando por el perímetro exterior de la ikastola, entrando por el frontón al patio cubierto al compás de la música. Una vez dentro del patio cubierto, formaremos cuatro círculos concéntricos y cantaremos y bailaremos el “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” y “MOZORRO JAIO NINTZEN” todos juntos.
Para finalizar, quemaremos la calabaza en la que echaremos, previamente y por clases, todas las cosas malas que queremos que desaparezcan de nuestro mundo y nuestras vidas. Una vez acabado todo será el momento de la merienda: El alumnado de Ed. Infantil en las clases y el resto, en el patio cubierto.
Como la fiesta es colectiva y vuestr@s hij@s van a participar como grupo, os pedimos que si queréis venir a vernos actuéis como espectadores, dejando las fotos para la salida de la Ikastola. ¡¡ Ah, y venid disfrazados y disfrazadas, claro!!
Nota: vuestros hijos e hijas (excepto las que se quedan al comedor), el jueves día 16 llevarán los disfraces hechos en la Ikastola, para poder venir el día 17 a la tarde disfrazados de casa, pudiendo aportar vosotr@s los detalles que os parezcan convenientes (pintura de la cara...)
Esperando vuestra participación en nuestra gran fiesta de carnaval, queremos daros las gracias a todos y a todas y de manera especial a l@s que os habéis acercado a la ikastola a colaborar en la preparación de la fiesta.

IRAKASLE TALDEA