viernes, 10 de febrero de 2012

2012ko INAUTERIAK / CARNAVALES 2012

KOMIKI ETA IPUINAK / CUENTOS Y COMICS

Ikastolako familia horiek:
Inauteriak gainean ditugu eta ikastolan, urtero bezala, ospatu egingo ditugu. Aurten “KOMIKI ETA IPUINAK” izan da aukeratu dugun gaia eta hauexek gure pertsonaiak: DALMATAK, TXANOGORRITXU, EDURNE ZURI, ASTERIX ETA OBELIX.
Jaia, otsailaren 17an egingo dugu,
*GOIZEAN: 2 urteko umeen jaia (Dantzari Plazan).
*ARRATSALDEAN: HHkoak eta LHkoak, Adurtza ikastolan, honako egitarauarekin:
Ikastolako sarrera nagusia izango da guztion topagunea.
3:40an, HHkoak irtengo dira eta ilaran kokatuko dira (DALMATAK).
Ondoren, txaranga.
3:45ean LHko 1. ziklokoak irtengo dira (TXANOGORRITXU).
LHko 2. ziklokoak (EDURNE ZURI),
BATUKADA, 6. mailakoekin antolatutakoa, eta desfilea ixten
3. ziklokokoak (ASTERIX ETA OBELIX).
Ondoren ikastola inguruko pasealekutik abiatuz eta frontoitik sartuz, jolastokirainoko desfilea egingo dugu, musika lagun dugula. Behin jolastokira iritsi ondoren, aterpean zentrokideak diren lau borobil egingo ditugu “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” eta “MOZORRO JAIO NINTZEN” abestu eta dantzatzeko.
Bukatzeko, gela guztietako jokaera, ideia eta asmo txarrak dituen kalabaza erreko dugu.
Guztia ondo atera dela ospatzeko, askari bat antolatuko da: Haur Hezkuntzakoak gelan eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian bertan. On egin!
Kontuan hartu, mesedez, jaia ikastolako ekintza dela eta ikasleek taldean parte hartu behar dutela. Gurasoak ikusle modura egon zaitezen eskatzen dizuegu, baina beti ere gure inguruan, eta argazkiak ikastolako ordutegitik kanpo eginez. Ah, eta etorri mozorrotuta, mesedez!!!
Oharra: Zuen seme-alabek (jantokian geratzen direnek izan ezik, ostegunean 16an ikastolan egindako mozorroak etxera eramango dituzte, ostiraleko arratsaldean, mozorratuta etorri ahal izateko. Zuen esku dago detaileren bat ipintzea (aurpegia margotzea... edo)
Besterik gabe, gure jai alai honetan parte hartzera etorriko zaretelakoan, eskerrak eman nahi dizkizuegu guraso guztiei eta, bereziki, ikastolara hurbildu zaretenoi laguntza ematera.


Estimadas familias:
Como en años anteriores, también éste vamos a celebrar la fiesta de carnaval. El centro de interés de este año es “cuentos y comics”, por lo que los disfraces girarán alrededor de ese tema: DALMATAS, CAPERUCITA ROJA, BLANCANIEVES Y ASTERIX Y OBELIX
La fiesta la haremos el viernes 17 de febrero,
*POR LA MAÑANA: Fiesta de Carnaval del alumnado de 2 años (en la Plaza Dantzari)
*POR LA TARDE: Educación infantil (3, 4 y 5 años) y Primaria, en la ikastola Adurtza, con este programa:
La entrada principal de la ikastola será el punto de encuentro.
A las 3:40 saldrá el alumnado de Ed. Infantil y se situará en fila (DALMATAS). Tras ellos, se colocará la txaranga.
A las 3:45 saldrá el primer ciclo de Primaria y se situará detrás (CAPERUCITA ROJA).
A continuación, el 2º ciclo de Primaria (BLANCANIEVES), seguidos de la BATUKADA organizada con los alumnos y alumnas de 6º curso y, cerrando el desfile, los alumnos y alumnas del tercer ciclo de Primaria (ASTERIX Y OBELIX)
A continuación realizaremos un recorrido desfilando por el perímetro exterior de la ikastola, entrando por el frontón al patio cubierto al compás de la música. Una vez dentro del patio cubierto, formaremos cuatro círculos concéntricos y cantaremos y bailaremos el “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” y “MOZORRO JAIO NINTZEN” todos juntos.
Para finalizar, quemaremos la calabaza en la que echaremos, previamente y por clases, todas las cosas malas que queremos que desaparezcan de nuestro mundo y nuestras vidas. Una vez acabado todo será el momento de la merienda: El alumnado de Ed. Infantil en las clases y el resto, en el patio cubierto.
Como la fiesta es colectiva y vuestr@s hij@s van a participar como grupo, os pedimos que si queréis venir a vernos actuéis como espectadores, dejando las fotos para la salida de la Ikastola. ¡¡ Ah, y venid disfrazados y disfrazadas, claro!!
Nota: vuestros hijos e hijas (excepto las que se quedan al comedor), el jueves día 16 llevarán los disfraces hechos en la Ikastola, para poder venir el día 17 a la tarde disfrazados de casa, pudiendo aportar vosotr@s los detalles que os parezcan convenientes (pintura de la cara...)
Esperando vuestra participación en nuestra gran fiesta de carnaval, queremos daros las gracias a todos y a todas y de manera especial a l@s que os habéis acercado a la ikastola a colaborar en la preparación de la fiesta.

IRAKASLE TALDEA

viernes, 27 de enero de 2012

EKIALDEKO BILERA INFORMATIBOA

Guraso agurgarriok:
Honen bidez, aditzera eman nahi dizuegu Bigarren Hezkuntzarako matrikula-epea otsailean zabalduko dela.
Zuen seme-alabentzako, honako hau Ikastolan dauden azken ikasturtea izango da eta zuei bereziki dagokizuen gaia da.
Seguraski, zuetako askok erabakita daukazue non matrikulatu nahi dituzuen zuen seme-alabak, baina , askotan, azken momentuko zalantzak sortzen dira eta informazioaren falta somatzen duzue.
Honi guztiari aurre egiteko, Ekialde Institutua, aurreko urteetan bezala, argibideak eman eta beren Ikastetxeko aurkezpena egiteko prest agertu da. Horretarako, bilera bat antolatu dugu urtarrilaren 31ean, arratsaldeko 5:30etan, ikastolako liburutegian.
Dakizuenez, Ekialde Institutoa gure zonaldeko erreferentziazko zentroa dugu, beraz, hemendik animatzen zaituztegu hitzaldi horretan parte har dezazuen.
Etorriko zaretelakoan,


Estimados padres y madres:
Os queremos comunicar que en febrero se abrirá el plazo de matriculación para Educación Secundaria.
Este curso es el último en el que vuestr@s hij@s permanecerán en nuestra Ikastola y, por lo tanto, es un tema que os concierne muy especialmente.
Probablemente, much@s de vosotr@s tengáis decidido ya dónde vais a matricular a vuestr@s hij@s, pero, a menudo, surgen dudas de última hora sobre la decisión a tomar y echáis en falta información y asesoramiento.
Desde el Instituto de Educación Secundaria Ekialde, como en años anteriores, se han ofrecido para aclarar cuantas dudas tengáis sobre el tema y para presentar su oferta educativa. Con ese motivo, hemos organizado una reunión para el día 2 de febrero, jueves a las 5:30 de la tarde en la Biblioteca.
Como sabréis, el Instituto Ekialde es, dentro de nuestra zona, el centro educativo de referencia, por lo que es interesante que participéis en la citada charla.
Esperamos que asistáis,

IRAKASLE TALDEA

MATRIKULAZIO EPEA

Guraso agurgarriok
Idazki honen bidez, 2012-2013 ikasturterako ikastetxeetan ikasle berrien matrikulatze epea laster hasiko dela jakinarazi nahi dizuegu.
Matrikula egiteko deialdia 2010 urtean jaiotako umeei zuzenduta dago. Baita beste ikastetxeetatik gure ikastolara etorri nahi duten adin ezberdinetako umeei ere.
Ondo dakizuenez, gure ikastola HAUR HEZKUNTZA eta LEHEN HEZKUNTZAkoa da, 2 urtetik 12 urtera bitarteko umeentzat.
Datorren ikasturterako 2 ikasgela (36 ikaspostu) 2 urteko umeentzat .
Matrikula egiteko epea urtarrilak 30etik otsailaren 10 arte (biak barne) izango da.
Eskabide bakarra egin eta ikastetxe batean aurkeztu behar da, eta interesadunak berak bete ahal izango du, bide hauetakoren bat erabiliz:
• Ikastolako idazkaritzan.
• On line, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak horretarako prestatzen ari den aplikazio informitikoaren bidez. www.euskadi.net
Egiteko edo informazio gehiago jasotzeko ordutegia: goizeko 9:30etatik 13:00era eta arratsaldeko 15:30etatik 17:00etara.
Datorren urtarrilaren 30ean, astelehena, arratsaldeko 17:30etan, bilera bat izango dugu Ikastolako liburutegian, interesatuei gure Hezkuntza Proiektua aurkezteko eta izan daitezkeen zalantza, kezka, eta abarri erantzuna emateko.
Zuengana jotzen dugu ezagunen eta interesaturik daudenen artean informazio hau zabaltzeko.


Estimadas familias
Por medio de este escrito, ponemos en vuestro conocimiento que próximamente se abrirá el plazo de matriculación para el curso académico 2012-2013.
La convocatoria de matrícula está dirigida a los nacimientos correspondientes al año 2010. También, por supuesto, a aquel alumnado de otras edades que vaya a cambiar de Centro (por traslado de domicilio u otras razones). La continuidad en el mismo centro no requiere proceso de admisión.
Como ya sabéis, en nuestra ikastola se imparten los niveles de EDUCACION INFANTIL y PRIMARIA, de 2 a 12 años.
Para el curso próximo, disponemos de 2 clases de 2 años (36 puestos escolares)
El plazo de matrícula será del día 30 de enero al 10 de febrero (ambos incluidos).
La solicitud, que deberá ser única y presentada en un solo centro, podrá ser cumplimentada por la persona interesada de una de estas formas:
• En la secretaría del centro.
• On line, mediante la aplicación informática habilitada a tal efecto por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación. www.euskadi.net.
Para cualquier tipo de información os atenderemos en el Centro: por las mañanas de 09:30 a 13:00 y por las tardes de 15:30 a 17:00.
El próximo 30 de enero, lunes, a las 17:30 horas, celebraremos una reunión informativa, en la biblioteca de la Ikastola, con el fin de dar a conocer nuestro Proyecto Educativo a todas aquellas personas interesadas en conocerlo y dar respuesta a las dudas y preguntas que se planteen.
Os pedimos que difundáis esta información entre vuestras amistades y entre las personas de vuestro entorno que puedan estar interesadas.

Eskerrik asko eta agur bero bat

ZUZENDARITZA

viernes, 13 de enero de 2012

ORDUTEGI ALDAKETA

Familia agurgarriak:

Ohar honen bidez, datorren ikasturtetik aurrera aldaketa egiteko kontsultan izandako emaitzak bidaltzen dizkizuegu.

Ordutegi horren aldaketa egin ahal izateko, legeak agintzen du eskola komunitatearen %80a ados egotea beharrezkoa dela. Emaitza hori lortu ez denez, PROPOSAMENA EZ DA LURRALDE ORDEZKARITZARA BIDALIKO, eta ikastolaren ordutegia dagoen bezala geldituko da.

Zuen partehartzea eskertuz agurtzen zaituztegu.

Estimadas familias:

Mediante la presente se os mandan los resultados obtenidos en la consulta realiada a las familias de la ikastola sobre el proceso de modificación del horario escolar a partir del próximo curso 2011-12.

La ley marca que para ser posible la modificación de dicho horario es necesario que este de acuerdo el 80% de la comunidad educativa, como este resultado no se ha conseguido LA PROPUESTA NO SERA TRAMITIDA A DELEGACION, quedando el horario escolar como hasta ahora.

Agradecedemos vuestra participación.

Un saludo.
LA DIRECCION



FAMILIAK / familias
FAMILIA KOPURUA/ nº total de familias ..................... 313
EMANDAKO BOTOAK/ votos emitidos............................ 244
PARTE HARTZE KOPURUA/ porcentaje de participación ......... % 77,95
BAI/Si ...................................................153 % 62,70
EZ/ no ....................................................90 % 36,88
ZURIAK/ en blanco .......................................1 % 0,4


ZUZENDARITZA