viernes, 8 de marzo de 2013
KORRIKA BADATOR!!!!!!!!!!!!!!!
Korrika, AEK-k antolatuta, Euskal Herri osoan zehar egiten den euskararen aldeko lasterketa erraldoia da. Korrika 18k Eman euskara elkarri dio, euskarak euskal herritarrok elkarrekin bizitzeko hizkuntza izan behar duelako. Elkarri hitz egiteko hizkuntza. Elkar entzuteko eta ulertzeko.Gure hizkuntzaren aldeko kontzientzia suspertzea eta gau-eskola zein euskaltegien eguneroko lana indartzeko dirua biltzea ditu helburu. 2013ko martxoaren 14an hasita, 11 egunez eta gelditu gabe, Euskal Herria zeharkatuko du hamazortzigarrenez Korrikak. Honekin batera hainbat eta hainbat ekintaldi antolatu dira aurten ere. Ikastolak martxoak 14an ospatuko den Korrika Txikian partehartuko du eta Gasteiztik martxoak 19an pasako den Korrika ofizialeko kilometro bat ere erosiko du. Hori dela eta Ikastolan eta Ikastolatik kanpo Korrikaren inguruan antolaturiko ekintzetan parte hartzera animatu nahi zaituztegu.
Korrika es una carrera a favor del euskara que recorre toda Euskal Herria, organizada por AEK. El objetivo de dicha carrera es doble: por una parte, impulsar la concienciación a favor del euskara, y por otra, recabar fondos para llevar a cabo dicho trabajo día a día en los centros de aprendizaje de euskara de AEK. El 14 de marzo del 2013 comenzará una nueva edición que recorrerá durante 11 días más de 2.000 kilómetros, sin detenerse en ningún momento y con la participación de cientos de miles de personas de toda edad y condición. Korrika 18 declara Eman euskara elkarri, porque el euskara debe ser la lengua de convivencia de los ciudadanos y ciudadanas de Euskal Herria. La lengua para hablarnos los unos a los otros. Para escucharnos y entendernos. Con dicho motivo se han organizado multitud de eventos y la Ikastola participará en la Korrika Txikia que se celebrará el próximo 14 de marzo. Asimismo, subvencionará un kilometro de la Korrika “oficial”. Os animamos a participar de manera activa en estos actos, tanto dentro como fuera de la Ikastola.
Korrika es una carrera a favor del euskara que recorre toda Euskal Herria, organizada por AEK. El objetivo de dicha carrera es doble: por una parte, impulsar la concienciación a favor del euskara, y por otra, recabar fondos para llevar a cabo dicho trabajo día a día en los centros de aprendizaje de euskara de AEK. El 14 de marzo del 2013 comenzará una nueva edición que recorrerá durante 11 días más de 2.000 kilómetros, sin detenerse en ningún momento y con la participación de cientos de miles de personas de toda edad y condición. Korrika 18 declara Eman euskara elkarri, porque el euskara debe ser la lengua de convivencia de los ciudadanos y ciudadanas de Euskal Herria. La lengua para hablarnos los unos a los otros. Para escucharnos y entendernos. Con dicho motivo se han organizado multitud de eventos y la Ikastola participará en la Korrika Txikia que se celebrará el próximo 14 de marzo. Asimismo, subvencionará un kilometro de la Korrika “oficial”. Os animamos a participar de manera activa en estos actos, tanto dentro como fuera de la Ikastola.
viernes, 15 de febrero de 2013
viernes, 8 de febrero de 2013
INAUTERIAK
Inauteriak gainean ditugu eta ikastolan, urtero bezala, ospatu egingo ditugu. Aurten “ZIRKOA” izan da aukeratu dugun gaia eta hauexek gure pertsonaiak: PAILAZOAK, PIZTIAK, MAGOAK ,MALABARISTAK, DOMATZAILEAK, AURKEZLEAK, INDARTSUAK…..
Jaia, otsailaren 8an egingo dugu,
*GOIZEAN: 2 urteko umeen jaia (Dantzari Plazan).
*ARRATSALDEAN: HHkoak eta LHkoak, Adurtza ikastolan, honako egitarauarekin:
Ikastolako sarrera nagusia izango da guztion topagunea.
Ondoren ikastola inguruko pasealekutik abiatuz eta frontoitik sartuz, jolastokirainoko desfilea egingo dugu, musika lagun dugula. Behin jolastokira iritsi ondoren, aterpean zentrokideak diren lau borobil egingo ditugu “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” eta “MOZORRO JAIO NINTZEN” abestu eta dantzatzeko.
Bukatzeko, gela guztietako jokaera, ideia eta asmo txarrak dituen kalabaza erreko dugu.
Guztia ondo atera dela ospatzeko, askari bat antolatuko da: Haur Hezkuntzakoak gelan eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian bertan. On egin!
Kontuan hartu, mesedez, jaia ikastolako ekintza dela eta ikasleek taldean parte hartu behar dutela. Gurasoak ikusle modura egon zaitezen eskatzen dizuegu, baina beti ere gure inguruan, eta argazkiak ikastolako ordutegitik kanpo eginez. Ah, eta etorri mozorrotuta, mesedez!!!
Besterik gabe, gure jai alai honetan parte hartzera etorriko zaretelakoan, eskerrak eman nahi dizkizuegu guraso guztiei eta, bereziki, ikastolara hurbildu zaretenoi laguntza ematera.
Como en años anteriores, también éste vamos a celebrar la fiesta de carnaval. El centro de interés de este año es “El circo”, por lo que los disfraces girarán alrededor de ese tema:PAYASOS, FIERAS,MAGOS, MALABARISTAS, DOMADORES, PRESENTADORES…
La fiesta la haremos el viernes 8 de febrero,
*POR LA MAÑANA: Fiesta de Carnaval del alumnado de 2 años (en la Plaza Dantzari)
*POR LA TARDE: Educación infantil (3, 4 y 5 años) y Primaria, en la ikastola Adurtza, con este programa:
La entrada principal de la ikastola será el punto de encuentro.
A continuación realizaremos un recorrido desfilando por el perímetro exterior de la ikastola, entrando por el frontón al patio cubierto al compás de la música. Una vez dentro del patio cubierto, formaremos cuatro círculos concéntricos y cantaremos y bailaremos el “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” y “MOZORRO JAIO NINTZEN” todos juntos.
Para finalizar, quemaremos la calabaza en la que echaremos, previamente y por clases, todas las cosas malas que queremos que desaparezcan de nuestro mundo y nuestras vidas. Una vez acabado todo será el momento de la merienda: El alumnado de Ed. Infantil en las clases y el resto, en el patio cubierto.
Como la fiesta es colectiva y vuestr@s hij@s van a participar como grupo, os pedimos que si queréis venir a vernos actuéis como espectadores, dejando las fotos para la salida de la Ikastola. ¡¡ Ah, y venid disfrazados y disfrazadas, claro!!
Jaia, otsailaren 8an egingo dugu,
*GOIZEAN: 2 urteko umeen jaia (Dantzari Plazan).
*ARRATSALDEAN: HHkoak eta LHkoak, Adurtza ikastolan, honako egitarauarekin:
Ikastolako sarrera nagusia izango da guztion topagunea.
Ondoren ikastola inguruko pasealekutik abiatuz eta frontoitik sartuz, jolastokirainoko desfilea egingo dugu, musika lagun dugula. Behin jolastokira iritsi ondoren, aterpean zentrokideak diren lau borobil egingo ditugu “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” eta “MOZORRO JAIO NINTZEN” abestu eta dantzatzeko.
Bukatzeko, gela guztietako jokaera, ideia eta asmo txarrak dituen kalabaza erreko dugu.
Guztia ondo atera dela ospatzeko, askari bat antolatuko da: Haur Hezkuntzakoak gelan eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian bertan. On egin!
Kontuan hartu, mesedez, jaia ikastolako ekintza dela eta ikasleek taldean parte hartu behar dutela. Gurasoak ikusle modura egon zaitezen eskatzen dizuegu, baina beti ere gure inguruan, eta argazkiak ikastolako ordutegitik kanpo eginez. Ah, eta etorri mozorrotuta, mesedez!!!
Besterik gabe, gure jai alai honetan parte hartzera etorriko zaretelakoan, eskerrak eman nahi dizkizuegu guraso guztiei eta, bereziki, ikastolara hurbildu zaretenoi laguntza ematera.
La fiesta la haremos el viernes 8 de febrero,
*POR LA MAÑANA: Fiesta de Carnaval del alumnado de 2 años (en la Plaza Dantzari)
*POR LA TARDE: Educación infantil (3, 4 y 5 años) y Primaria, en la ikastola Adurtza, con este programa:
La entrada principal de la ikastola será el punto de encuentro.
A continuación realizaremos un recorrido desfilando por el perímetro exterior de la ikastola, entrando por el frontón al patio cubierto al compás de la música. Una vez dentro del patio cubierto, formaremos cuatro círculos concéntricos y cantaremos y bailaremos el “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” y “MOZORRO JAIO NINTZEN” todos juntos.
Para finalizar, quemaremos la calabaza en la que echaremos, previamente y por clases, todas las cosas malas que queremos que desaparezcan de nuestro mundo y nuestras vidas. Una vez acabado todo será el momento de la merienda: El alumnado de Ed. Infantil en las clases y el resto, en el patio cubierto.
Como la fiesta es colectiva y vuestr@s hij@s van a participar como grupo, os pedimos que si queréis venir a vernos actuéis como espectadores, dejando las fotos para la salida de la Ikastola. ¡¡ Ah, y venid disfrazados y disfrazadas, claro!!
viernes, 1 de febrero de 2013
IKASTOLAKO WEB ATARIA
Berri onak!!!
Ikastolako Web Ataria martxan dago. Helbide honetan aurkituko duzue.
http://www.adurtzaikastola.hezkuntza.net/web/guest/hasiera
¡¡¡Buenas noticias!!!
El portal Web de la Ikastola está en marcha. Lo encontrareis en esta dirección.
jueves, 31 de enero de 2013
SANTA AGEDA
Aurreko urteetan bezala, aurten ere, gure Herriko ohiturari jarraituz, Santa Ageda bezpera, erronda egitera irtengo gara Ikastolatik, astelehena arratsaldean, otsailaren 4an.
Egitaraua bidaltzen dizuegu honekin batera errondan parte hartu nahi baduzue:
- 15:40an Haur eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian elkartuko gara abesteko.
- Ondoren Lehen Hezkuntzakoak, bi talde eginez, auzoan zehar irtengo gara ( gurekin erronda egin nahi izanez gero elkartu zaitezkete) :
- A taldea: LHko 1.A, 2.A, 3.A, 4.A, 5.A eta 6.A mailetakoak: Hegoalde Gizarte etxea eta Rural Kutxa
- B taldea: LHko 1.B, 2.B, 3.B, 4.B, 5.B eta 6.B mailetakoak : Olarizu enparantza eta “El Porron” ondoko parkea.
Bi taldeak Iturritxu kalean (ikastola aurrean) elkartuko dira eta azken kanta egin ondoren ikastolara bueltatuko dira.
Ekintzan parte hartzeko makila, txapela eta zapia ekar dezatela eskatzen dizuegu .
Como en años anteriores, este año también, siguiendo una de las tradiciones de nuestro Pueblo, el próximo lunes, 4 de febrero, víspera de Santa Águeda, se saldrá a la tarde a rondar por el barrio desde la Ikastola.
Os adjuntamos el programa por si queréis participar en la ronda:
- A las 15:40 nos reuniremos todos los de Educación Infantil y Primaria en el patio a cantar.
- A continuación, los de Primaria saldremos en dos grupos diferentes por el barrio (a los que si queréis podéis incorporaros):
Grupo A: 1ºA, 2ºA,3ºA,4ºA ,5ºAy 6ºA :Centro Cívico Hegoalde y Caja Rural.
Grupo B: 1ºB,2ºB,3ºB,4ºB,5ºB y 6ºB: Plaza de Olárizu y parque de al lado de “El Porrón”.
Los dos grupos se juntaran en la calle Iturritxu enfrente de la ikastola y después de hacer el último canto volveran a la ikastola.
Para participar en la actividad sería conveniente que trajeran una makila, txapela y el pañuelo .
Egitaraua bidaltzen dizuegu honekin batera errondan parte hartu nahi baduzue:
- 15:40an Haur eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian elkartuko gara abesteko.
- Ondoren Lehen Hezkuntzakoak, bi talde eginez, auzoan zehar irtengo gara ( gurekin erronda egin nahi izanez gero elkartu zaitezkete) :
- A taldea: LHko 1.A, 2.A, 3.A, 4.A, 5.A eta 6.A mailetakoak: Hegoalde Gizarte etxea eta Rural Kutxa
- B taldea: LHko 1.B, 2.B, 3.B, 4.B, 5.B eta 6.B mailetakoak : Olarizu enparantza eta “El Porron” ondoko parkea.
Bi taldeak Iturritxu kalean (ikastola aurrean) elkartuko dira eta azken kanta egin ondoren ikastolara bueltatuko dira.
Ekintzan parte hartzeko makila, txapela eta zapia ekar dezatela eskatzen dizuegu .
Como en años anteriores, este año también, siguiendo una de las tradiciones de nuestro Pueblo, el próximo lunes, 4 de febrero, víspera de Santa Águeda, se saldrá a la tarde a rondar por el barrio desde la Ikastola.
Os adjuntamos el programa por si queréis participar en la ronda:
- A las 15:40 nos reuniremos todos los de Educación Infantil y Primaria en el patio a cantar.
- A continuación, los de Primaria saldremos en dos grupos diferentes por el barrio (a los que si queréis podéis incorporaros):
Grupo A: 1ºA, 2ºA,3ºA,4ºA ,5ºAy 6ºA :Centro Cívico Hegoalde y Caja Rural.
Grupo B: 1ºB,2ºB,3ºB,4ºB,5ºB y 6ºB: Plaza de Olárizu y parque de al lado de “El Porrón”.
Los dos grupos se juntaran en la calle Iturritxu enfrente de la ikastola y después de hacer el último canto volveran a la ikastola.
Para participar en la actividad sería conveniente que trajeran una makila, txapela y el pañuelo .
viernes, 25 de enero de 2013
MATRIKULA EPEA / PERIODO DE MATRICULACIÓN
Matrikula egiteko deialdia 2011 urtean jaiotako umeei zuzenduta dago. Baita beste ikastetxeetatik gure ikastolara etorri nahi duten adin ezberdinetako umeei ere.
Ondo dakizuenez, gure ikastola HAUR HEZKUNTZA eta LEHEN HEZKUNTZAkoa da, 2 urtetik 12 urtera bitarteko umeentzat.
Datorren ikasturterako 2 ikasgela (36 ikaspostu) 2 urteko umeentzat .
Matrikula egiteko epea urtarrilak 28tik otsailaren 8arte (biak barne) izango da.
Eskabide bakarra egin eta ikastetxe batean aurkeztu behar da, eta interesadunak berak bete ahal izango du, bide hauetakoren bat erabiliz:
• Ikastolako idazkaritzan.
• On line, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak horretarako prestatzen ari den aplikazio informatikoaren bidez. www.euskadi.net
Egiteko edo informazio gehiago jasotzeko ordutegia: goizeko 9:30etatik 13:00era eta arratsaldeko 15:30etatik 17:00etara.
Datorren urtarrilaren 28an, astelehena, arratsaldeko 17:15etan, bilera bat izango dugu Ikastolako liburutegian, interesatuei gure Hezkuntza Proiektua aurkezteko eta izan daitezkeen zalantza, kezka, eta abarri erantzuna emateko.
Ume zaintza egongo da
La convocatoria de matrícula está dirigida a los nacimientos correspondientes al año 2011. También, por supuesto, a aquel alumnado de otras edades que vaya a cambiar de Centro (por traslado de domicilio u otras razones). La continuidad en el mismo centro no requiere proceso de admisión.
Como ya sabéis, en nuestra ikastola se imparten los niveles de EDUCACION INFANTIL y PRIMARIA, de 2 a 12 años.
Para el curso próximo, disponemos de 2 clases de 2 años (36 puestos escolares)
El plazo de matrícula será del día 28 de enero al 8 de febrero (ambos incluidos).
La solicitud, que deberá ser única y presentada en un solo centro, podrá ser cumplimentada por la persona interesada de una de estas formas:
• En la secretaría del centro.
• On line, mediante la aplicación informática habilitada a tal efecto por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación. www.euskadi.net
Para cualquier tipo de información os atenderemos en el Centro: por las mañanas de 09:30 a 13:00 y por las tardes de 15:30 a 16:30.
El próximo 28 de enero, lunes, a las 17:15 horas, celebraremos una reunión informativa, en la biblioteca de la Ikastola , con el fin de dar a conocer nuestro Proyecto Educativo a todas aquellas personas interesadas en conocerlo y dar respuesta a las dudas y preguntas que se planteen.
Habrá servicio de guardería.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)

