viernes, 8 de febrero de 2013

INAUTERIAK

Inauteriak gainean ditugu eta ikastolan, urtero bezala, ospatu egingo ditugu. Aurten “ZIRKOA” izan da aukeratu dugun gaia eta hauexek gure pertsonaiak: PAILAZOAK, PIZTIAK, MAGOAK ,MALABARISTAK, DOMATZAILEAK, AURKEZLEAK, INDARTSUAK…..
Jaia, otsailaren 8an egingo dugu,
*GOIZEAN: 2 urteko umeen jaia (Dantzari Plazan).
*ARRATSALDEAN: HHkoak eta LHkoak, Adurtza ikastolan, honako egitarauarekin:
Ikastolako sarrera nagusia izango da guztion topagunea.
Ondoren ikastola inguruko pasealekutik abiatuz eta frontoitik sartuz, jolastokirainoko desfilea egingo dugu, musika lagun dugula. Behin jolastokira iritsi ondoren, aterpean zentrokideak diren lau borobil egingo ditugu “TXULALAI”, “SANBAOLE”, “MARKITOS” eta “MOZORRO JAIO NINTZEN” abestu eta  dantzatzeko.
Bukatzeko,  gela guztietako jokaera, ideia eta asmo txarrak dituen kalabaza erreko dugu.
Guztia ondo atera dela ospatzeko, askari bat antolatuko da: Haur Hezkuntzakoak gelan eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian bertan. On egin!
Kontuan hartu, mesedez, jaia ikastolako ekintza dela eta ikasleek taldean parte hartu behar dutela. Gurasoak ikusle modura egon zaitezen eskatzen dizuegu, baina beti ere gure inguruan, eta argazkiak ikastolako ordutegitik kanpo eginez. Ah, eta etorri mozorrotuta, mesedez!!!
Besterik gabe, gure jai alai honetan parte hartzera etorriko zaretelakoan, eskerrak eman nahi dizkizuegu guraso guztiei eta, bereziki, ikastolara hurbildu zaretenoi  laguntza ematera.

Como en años anteriores, también éste vamos a celebrar la fiesta de carnaval. El centro de interés de este año es “El circo”, por lo que los disfraces girarán alrededor de ese tema:PAYASOS, FIERAS,MAGOS, MALABARISTAS, DOMADORES, PRESENTADORES…
La fiesta la haremos el viernes 8 de febrero,
*POR LA MAÑANA: Fiesta de Carnaval del alumnado de 2 años (en la Plaza Dantzari)
*POR LA TARDE:  Educación infantil (3, 4 y 5 años)  y Primaria, en la ikastola Adurtza, con este programa:

La entrada principal de la ikastola será el punto de encuentro.
A continuación realizaremos un recorrido desfilando por el perímetro exterior de la ikastola, entrando por el frontón al patio cubierto al compás de la música. Una vez dentro del patio cubierto, formaremos cuatro círculos concéntricos y cantaremos y bailaremos el “TXULALAI”,  “SANBAOLE”, “MARKITOS” y “MOZORRO JAIO NINTZEN” todos juntos.
Para finalizar, quemaremos la calabaza en la que echaremos, previamente y por clases, todas las cosas malas que queremos que desaparezcan de nuestro mundo y nuestras vidas. Una vez acabado todo será el momento de la merienda: El alumnado de Ed. Infantil en las clases y el resto, en el patio cubierto.
Como la fiesta es colectiva y
vuestr@s hij@s van a participar como grupo, os pedimos que si queréis venir a vernos actuéis como espectadores, dejando las fotos para la salida de la Ikastola. ¡¡ Ah, y venid disfrazados y disfrazadas, claro!!

viernes, 1 de febrero de 2013

IKASTOLAKO WEB ATARIA

Berri onak!!!
 
Ikastolako Web Ataria martxan dago. Helbide honetan aurkituko duzue.
 

http://www.adurtzaikastola.hezkuntza.net/web/guest/hasiera




 
¡¡¡Buenas noticias!!!

El portal Web de la Ikastola está en marcha. Lo encontrareis en esta dirección.

jueves, 31 de enero de 2013

SANTA AGEDA

Aurreko urteetan bezala, aurten ere, gure Herriko ohiturari  jarraituz, Santa Ageda bezpera, erronda egitera irtengo gara Ikastolatik, astelehena arratsaldean, otsailaren 4an.
Egitaraua bidaltzen dizuegu honekin batera errondan parte hartu nahi baduzue:
- 15:40an Haur eta Lehen Hezkuntzakoak jolastokian elkartuko gara abesteko.
- Ondoren Lehen Hezkuntzakoak, bi talde eginez,  auzoan zehar  irtengo gara ( gurekin erronda egin nahi izanez gero elkartu zaitezkete) :
- A taldea: LHko 1.A, 2.A, 3.A, 4.A, 5.A eta 6.A mailetakoak:  Hegoalde Gizarte etxea eta Rural Kutxa
- B taldea: LHko 1.B, 2.B, 3.B, 4.B, 5.B eta 6.B mailetakoak : Olarizu enparantza eta “El Porron” ondoko parkea.
Bi taldeak Iturritxu kalean (ikastola aurrean) elkartuko dira eta azken kanta egin ondoren ikastolara bueltatuko dira.
Ekintzan parte hartzeko makila, txapela eta zapia ekar dezatela eskatzen dizuegu .

Como en años anteriores, este año también, siguiendo una de las tradiciones de nuestro Pueblo, el próximo lunes, 4 de febrero, víspera de Santa Águeda, se saldrá a la tarde a rondar por el barrio desde la Ikastola.
Os adjuntamos el programa por si queréis participar en la ronda:
- A las 15:40  nos reuniremos todos los de Educación Infantil y Primaria en el patio a cantar.
- A  continuación, los de Primaria saldremos en dos grupos diferentes por el barrio (a los que  si queréis podéis incorporaros):

Grupo A: 1ºA, 2ºA,3ºA,4ºA ,5ºAy 6ºA :Centro Cívico Hegoalde y Caja Rural.
Grupo B: 1ºB,2ºB,3ºB,4ºB,5ºB y 6ºB: Plaza de Olárizu y parque de al lado de “El Porrón”.
Los dos grupos se juntaran en la calle Iturritxu enfrente de la ikastola y después de hacer el último canto volveran a la ikastola.
Para participar  en la actividad sería conveniente que trajeran una makila, txapela y el pañuelo .

viernes, 25 de enero de 2013

MATRIKULA EPEA / PERIODO DE MATRICULACIÓN

Matrikula egiteko deialdia  2011 urtean jaiotako umeei zuzenduta dago. Baita beste ikastetxeetatik gure ikastolara etorri nahi duten adin ezberdinetako umeei ere.
Ondo dakizuenez, gure ikastola HAUR HEZKUNTZA eta LEHEN HEZKUNTZAkoa da, 2 urtetik 12 urtera bitarteko umeentzat.
Datorren ikasturterako 2 ikasgela (36 ikaspostu) 2 urteko umeentzat .
Matrikula egiteko epea urtarrilak 28tik otsailaren 8arte (biak barne) izango da.
Eskabide bakarra egin eta ikastetxe batean aurkeztu behar da, eta interesadunak berak bete ahal izango du, bide hauetakoren bat erabiliz:
        Ikastolako  idazkaritzan.
        On line, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa Sailak horretarako prestatzen ari den aplikazio informatikoaren bidez.  www.euskadi.net
Egiteko edo informazio gehiago jasotzeko ordutegia: goizeko 9:30etatik  13:00era  eta arratsaldeko 15:30etatik 17:00etara.
Datorren urtarrilaren 28an, astelehena, arratsaldeko 17:15etan, bilera  bat izango dugu Ikastolako liburutegian, interesatuei gure Hezkuntza Proiektua aurkezteko eta izan daitezkeen zalantza, kezka, eta abarri erantzuna emateko.
Ume zaintza egongo da

La convocatoria de matrícula está dirigida a los nacimientos correspondientes al año 2011. También, por supuesto, a aquel alumnado de otras edades que vaya a cambiar de Centro (por traslado de domicilio u otras razones). La continuidad en el mismo centro no requiere proceso de admisión.
Como ya sabéis, en nuestra ikastola se imparten los niveles de EDUCACION INFANTIL y PRIMARIA, de 2 a 12 años.
Para el curso próximo, disponemos de 2 clases de 2 años (36 puestos escolares)
El plazo de matrícula será del día 28 de enero al 8 de febrero (ambos incluidos).
La solicitud, que deberá ser única y presentada en un solo centro, podrá ser cumplimentada por la persona interesada de una de estas formas:
        En la secretaría del centro.
        On line, mediante la aplicación informática habilitada a tal efecto por el Departamento de Educación, Universidades e Investigación. www.euskadi.net
Para cualquier tipo de información os atenderemos en el Centro: por las mañanas de 09:30 a 13:00 y  por las tardes de 15:30 a 16:30.
El próximo 28 de enero, lunes, a las 17:15 horas, celebraremos una reunión informativa, en la biblioteca de la Ikastola, con el fin de dar a conocer nuestro Proyecto Educativo a todas aquellas personas interesadas en conocerlo y dar respuesta a las dudas y preguntas que se planteen.
Habrá servicio de guardería.

martes, 18 de diciembre de 2012


Jakinarazi nahi dizuegu datorren ostiralean, hilaren 21ean, lehenengo hiruhilabetearen azken eguna denez, goizez bakarrik arituko garela, 9:30etatik 13:30etara, alegia. Egun horretan jantokiko zerbitzurik ez da eskeiniko beraz eskola garraioa erabiltzen dutenak, ordu horretan abiatuko dira beren etxeetara. Goiz horretan Olentzerori jaialditxo bat eskeiniko diogu eta ikasleak baserritar jantzita etor daitezela eskatzen dizuegu. Gogoratu ere, urtarrilaren 7an, astelehena, bigarren hiruhilabeteari hasiera emango diogula.

Os comunicamos que el próximo viernes, 21 de diciembre, último día del trimestre, tendremos unicamente jornada de mañana de 9:30 a 13:30 horas. El transporte escolar recogerá al alumnado a esa hora ya que no habrá servicio de comedor. Ese dia ofreceremos una fiesta al Olentzero y os pedimos que todos-as vengan vestidos de “baserritarras”. Recordaros también que el segundo trimestre comenzará el día 7 de enero, lunes.

ERAKUSKETA

Hiruhilabete honetan lehen hezkuntzako umeek tailerretan egindako lanekin erakusketa antolatu dugu. Bisita egitera gonbidatuta zaudetela jakinarazi nahi dizuegu. Erakusketa ikastolako sarreran dago, pasabide nagusian.
Hemos organizado una exposición con los trabajos que ha realizado el alumnado de Primaria en los talleres de este trimestre. La muestra está instalada a la entrada de la ikastola, en el pasillo principal. Podeís pasar a verla.

lunes, 26 de noviembre de 2012

EUSKARAREN ASTEA!!!!!!!!!

Aste honetan EUSKARAREN ASTEA ospatzen ari gara Ikastolan. Aurten HERRI KIROLAK dira festa honen ardatza. Honelako ekintzak egiten ari gara aste honetan: irratsaioak, ikastola girotzeko muralak eta marrazkiak, gaiarekin zerikusia duen material bereziaren lanketa, ume nagusiak txikiekin jolastu jolastokian, Noski-ren bisita, abestiak, dantzak eta ostegun goizean Herri kirolen erakustaldia ikastolan bertan. Azaroaren 30ean, ostirala, aste honi amaiera polita emateko, zenbait dantza egingo dugu Ikastolako jolastokian, arratsaldeko 16:00etan. FESTA HONETARA GONBIDATU NAHI ZAITUZTEGU: Adurtzako ikasle eta irakasle guztiok egongo gara bertan (2 urtekoak izan ezik). Antolaturiko ekintzak ondo baino hobeto ateratzeko, ESKATZEN DIZUEGU MESEDEZ PLASTIKOZKO ZINTAREN ATZEAN EGOTEKO, batez ere Ikastolako ume txikiak urduri jar ez daitezen zuek ikustean. Argazkiak atera nahi izanez gero, zintaren atzekaldetik egin itzazue, arren.
Esta semana celebramos la SEMANA DEL EUSKERA (EUSKARARAREN ASTEA) en la Ikastola. El centro de interés esta vez será Deportes Vascos trabajando aspectos relacionados con el deporte rural autóctono de nuestra tierra. Estamos empleando una parte del horario para motivar al alumnado sobre la importancia de utilizar el euskera en, por lo menos, todos los ámbitos de la ikastola. Para ello haremos murales y dibujos para ambientar la ikastola, trabajo en clase del material específico relacionado con el tema, programas de radio especiales, los mayores jugarán con los pequeños en el recreo, canciones, danzas de toda la ikastola en el patio, visita de Noski y el jueves por la mañana asistiremos a una exhibición de deportes rurales en el patio. El viernes 30 de noviembre para darle un final redondo a esta semana, realizaremos unas danzas en el patio de la Ikastola, a las 4 de la tarde. OS INVITAMOS A ESTA FIESTA: En ella estaremos todos/as (excepto los/las txikis de 2 años), alumnos/as y profesoras/es. Por ello, para que todas las actividades salgan bien, OS PEDIMOS, POR FAVOR, QUE PERMANEZCAIS DETRÁS DE LA CINTA DE PLÁSTICO, sobre todo para evitar que los más txikis se pongan nerviosos al veros. Os pedimos encarecidamente que si queréis sacar fotos, lo hagáis también desde detrás de la cinta.