jueves, 7 de junio de 2012

TESTU LIBURUEN KUDEAKETA SOLIDARIOA EGITEKO PROGRAMA/

 Programa dela eta zehaztapen hauek egin nahi dizkizuet:
-Lehen Hezkuntza osoa programa barruan dago.
-Testu liburuak erabiltzeko epea 4 ikasturtekoa izango da, Lehenengo zikloko ikasleei dagokiena izan ezik; horiek ikasturte batez erabiliko dira. Ikasturte honetan, Eusko Jaurlaritzak beste urte bat gehiago luzatu du liburuen erabilera.
-Berriz erabiltzeko den materialaren jabetza Hezkuntza Administrazioarena izango da.
-Liburuen finantziazioa horrela izango da ikasle bakoitzeko:
Lehen zikloa: 92 € Departamentuak eta 26 ikasleak
Bigarren zikloa: 13 €  Departamentuak eta 29 ikasleak.
Hirugarren zikloa: 14 € Departamentuak eta 30 ikasleak.
-Programan parte hartzea familia bakoitzaren erabakia da eta Programari uko egiteko aukera ere badago.
-Programari uko egin nahi dionak, ekainaren 18a baino lehenago ikastolako idazkaritzan emango dizuegun imprimakia bete beharko du.
-Programari uko egiteak, testuliburuak erostearen ardura, horrela erabakitzen duenaren familiarena izango dela, esan nahi du.
OHARRAK:
- Familia batek bere momentuan kurtso bateko uko egin bazuen ere, aurten  aukera dauka programan parte hartzeko, urteroko gauza delako.
- Programan parte hartzeari uko egiten dionak bekak lortzeko aukera galtzen du.
- Programa barruan egotea bateraezina da beste edozein erakunde publikok edo pribatuk emandako diru laguntzarekin.
- Programan parte hartuko duzuenei, aurrerago esango dizuegu nola egin beharko duzue familiei dagozkizuen aportazioaren diru sarrera eta non eta nola jasoko dituzue liburuak.


A propósito del Programa os trasladamos la siguiente información:
- Toda la  Educación Primaria está dentro del programa..
-El periodo de utilización de los libros de texto ha sido de 4 cursos a excepción de los correspondientes al primer Ciclo de Educación Primaria, que será de un curso de duración. Este año el Gobierno Vasco ha prolongado un año más la utilización de los libros de este último periodo.
-Los libros y/o materiales reutilizables serán propiedad de la Administración Educativa.
-La financiación se realizará de la siguiente manera por cada alumn@:
- Primer Ciclo: 92 € Departamento y 26 € el/a alumn@
- Segundo Ciclo: 13 € Departamento y 29 € el/a alumn@
- Tercer Ciclo: 14 € Departamento y 30 € el/a alumn@
-La participación en el Programa es voluntaria. Existe la posibilidad de realizar renuncias individuales a la participación en el mismo.

-En caso de no tomar parte en el Programa, deberá hacerse renuncia expresa antes del 18 de Junio en el documento que a tal fin se os facilitará en Secretaria.
-La renuncia a participar en el programa, implica igualmente, que toda la responsabilidad en la adquisición de los libros, corre por cuenta de la familia que así lo decida.
NOTAS:
-Aquellas familias que en su momento renunciaron, tienen la posibilidad de adherirse al programa, ya que la renuncia se debe hacer cada curso.
-El/a alumn@ que renuncie expresamente a la participación en el programa no podrá optar a becas del Departamento.
- La participación en el programa es incompatible con ayudas otorgadas por cualquier entidad pública o privada distinta del Departamento de Educación.
- A l@s que decidáis participar en el programa, ya se os informará sobre la forma de realizar el ingreso correspondiente a la aportación de las familias y sobre la forma de recogida de los libros.

GOIZEKO JARDUNALDIA / JORNADA INTENSIVA

Ohar honen bidez gogorarazi nahi dizuegu ekainaren 11an, astelehena, goizeko jardunaldiari hasiera emango diogula. Beraz, egun horretatik aurrera, ordutegia honako hau izango da: 09:30etatik 13:30etara.
Azken eguna ekainaren 22a ,ostirala, izango da.
Bestealde, jantokiko azken eguna, datorren ostirala, 8a, izango da.

Mediante esta nota os recordamos que el próximo día 11, lunes, comienza la jornada intensiva. . Por lo que el horario de la ikastola a partir de ese día será el siguiente: De 9:30 a 13:30 horas.
Os recordamos igualmente que el último día de clase será el viernes 22.
Por otro lado, el último día de comedor será el próximo día 8, viernes.

viernes, 27 de abril de 2012

SAN PRUDENTZIO ASTEA

Ohar honen bidez gogoratzen dizuegu, gure egutegian azaltzen den moduan datorren astean ez dugula klaserik izango.
Ondo pasatuko duzuelakoan, jaso gure agurra.
 
Mediante la presente nota os informamos que la próxima semana, según marca nuestro calendario, no habrá clase.
Esperando que paséis unas buenas fiestas, recibid un saludo.

viernes, 20 de abril de 2012

ARANTZABELAKO XXVII. KROSA

Arantzabela ikastolak berriro ere urteroko umeentzako XXVII. KROSA antolatu du. Aurten, maiatzaren 20an izango da, igandean, goizeko 11etan, ikastolako patioan. Haur Hezkuntzako eta Lehen Hezkuntzako ume guztientzat zuzenduta dago, 2 urtetik  6. mailara bitartera. Adin bakoitzak bere ibilbidea du eta partaide guztiok jasotzen dute bere oparitxoa. Beraz, ez da lehiakorra, kirolaren inguruko goiz eder bat pasatzeko aukera polita baizik; euskaraz, noski.
Animatzen bazarete, bete ezazue oharra eta ekarri tutoreari apirilaren 26a, osteguna baino lehen, mesedez.

De nuevo la ikastola Arantzabela ha organizado su XXVI CROSS infantil dirigido a todos los niños y niñas de Educación Infantil y Primaria, desde los de dos años hasta 6º. Este año será el 20 de de Mayo, domingo,  desde las 11 de la mañana en el patio de la ikastola. Cada edad tiene su recorrido y para todos los y las participantes hay un recuerdo. No es pues, una carrera competitiva sino una ocasión para pasar una buena mañana haciendo un poco de deporte; en euskera, claro.
Si os animais, rellenar el permiso y traérselo al tutor o tutora antes del jueves 26 de abril, por favor.

lunes, 2 de abril de 2012

Aste Santuko oporraldia / Vacaciones de Semana Santa

Guraso agurgarriok:
Ohar honen bidez, Aste Santuko oporraldia gogorarazi nahi dizuegu. Oporrak apirilaren 4an arratsaldeko 5etan hasiko dira eta apirilaren 15ean bukatuko dira.
Bide batez, ikastolako bloga irekita dagoela gogoratzen dizuegu. Gure berriak eta informazioak jartzeko leku bat da, baita zuen iritziak jasotzeko ere.
Helbidea hauxe da: http://adurtza-ikastola.blogspot.com.es/  
Besterik gabe, agurtzen zaiteztegu.                                                        

Estimadas familias:
Mediante esta nota os recordamos que  el próximo día 4 de abril, a las 5 de la tarde, dará comienzo el periodo vacacional de Semana Santa y que finalizará el día 15.
De la misma forma, os informamos que la ikastola Adurtza tiene abierto un blog. Un lugar para daros noticias e informaciones, así como para recibir vuestras opiniones.
Esta es la dirección: http://adurtza-ikastola.blogspot.com.es/  
Sin otro particular les saluda atentamente